Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Britt Arends - WaarBenJij.nu Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Britt Arends - WaarBenJij.nu

Stage in Zuid-Afrika

Tijdens mijn verblijf in Zuid-Afrika zal ik stage gaan lopen in het Kruger National Park. Ik zal werkzaam zijn bij Endip Wildlife Laboratory. Dit is een bedrijf wat vooral werkt met vrijwilligers en zich richt op het welzijn van dieren. Zo hebben zij onder andere projecten lopen waarin onderzoek wordt gedaan naar bacteriën/ziektes in drinkwater en ziektes onder diersoorten. Er worden ook bezoeken gebracht aan lokale boeren om hen te helpen en eventueel gewonde dieren op te lappen. Ook beheren zij een rehabilitation center waar er voor de dieren wordt gezorgd en, indien mogelijk, weer worden uitgezet.

Aangezien mijn opleiding forensisch gericht is en mijn stagebegeleider ook meewerkt in de strijd tegen stropers, zal ik ook meehelpen in deze strijd in samenwerking met de politie en andere organisaties. Ik zal onder andere meegaan naar een "plaats delict" wanneer er een neushoorn, olifant of leeuw gevonden wordt. Dit zijn de meest bedreigde diersoorten in het park. De olifanten en neushoorns worden gedood om het ivoor. Daarnaast worden er ook steeds meer leeuwen gedood omdat in China de botten van leeuwen worden gebruikt in medicijnen.

Hieronder staat een link naar de website van het bedrijf:
http://endiplab.wixsite.com/wildlife-lab

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2017

Poging284850372618

21 Juni 2017

Dat uploaden gaat steeds fout..

16 Juni 2017

:)

19 Mei 2017

Part 2

19 Mei 2017

Part 1, en nu volledig
Britt

Actief sinds 02 Maart 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10122

Voorgaande reizen:

03 Juli 2018 - 03 September 2018

Zomer 2018

02 Maart 2017 - 01 Augustus 2017

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: